FREDAG
copyright © .blogg.se 2011-08-12, 09:39:12 ♥ Vardag0 Kommentarer

Gårdagen spenderade jag i borlänge med barnen, myste, busade, bråkade och alla sånna där vanliga saker som inträffar när man ska försöka göra det allra bästa för 3 helt olika viljor och alla i olika trots/tonårs perioder! JIPPI!! Älsklingen kom efter jobbet och spelade lite spel med alex medans jag och mamma surri pratade om allt och inget. ♥

Kom hem vid ett tiden och dunsade i säng med en svagkropp, på hemvägen var jag med om nått galet, obehagligt och spännande! Dock behåller jag det för mig själv tills jag tagit reda på mer va det där handlade om egentligen. Hjärtat åkte och jobba tidigt imorse och jag ska bara sminka mig lite och sen gå till bussen.

Får se om det är tre glada och snälla barn eller monster idag, sköter dom sig ska jag & hjärtat ta med dom på bio när han slutat. Får väl helt enkelt se då hur det blir .. :p Resten av helgen blir jag ensam. Hjärtat ska jobba dygn lördag - söndag. Jag ska passa på att rensa garderoben och städa undan. På söndag när han kommer hem ska vi ev. ta tag i det där förrådet som väntat på städning x antal veckor!

Nu har jag (tyvärr) inte tid att skriva mera men ha en bra dag!
PUSS / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0