...
copyright © .blogg.se 2011-08-18, 01:12:48 ♥ Vardag0 Kommentarer

Jag är arg på hela världen, på denna så kallade Gud som hela tiden låter hemska saker hända. Dagarna är fyllda av oförklarliga skrattanfall - krokodiltårar - ångest - rastlöshet - orkeslös - ilska - besvikelse. Och det mesta går inte ens att sätta ord på.

 

Jag skulle vilja skrika så hela världen hörde .. men luften i lungorna räcker inte till för ett sådans vredesutbrott! Idag har jag ägnat mig åt saker som får mig att inte tänka, men när jag stod i duschen brast det igen .. som så många andra tillfällen dom senaste dagarna.

 

Jag kan sitta och skratta och nästa sekund gråter jag hejdlöst, det finns ingen vett i hur jag känner mig. Jag är bara arg på allt och alla. (och mitt i detta finns det människor som inte begriper när det är läge att bara hålla mun.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0