BARNSKRIK OCH FREDAGSMYS NÄR DET BEHÖVS SOM MEST.
copyright © .blogg.se 2011-08-12, 20:17:29 ♥ Vardag1 Kommentarer

Herregud, idag har jag fått känna på baksidan med 3 ungar som går igenom alla möjliga faser och perioder i livet. Har vart gap, skrik & tjaffs sen klockan tolv. Äntligen har den äldsta och kaxigaste stängt in sig på rummet så det blir lite lugnt iallafall. När mamma´n kommer hem åker vi hem till våra busar och vilar huvudet och har lite fredagsmys.

Blir att jobba imorgon och på söndag för min del också! Kan alltid hoppas att barnen är lugnare än idag iallafall. Visst jag älskar dom, dom är underbara och fantastiska på alla sätt och vis men idag har dom var FÖRJÄVLIGA! Ska bli skönt att komma hem och andas lugn en stund.

Ibland förstår jag inte hur föräldrar klarar av att ha ett heltids jobb och barn, jag har vart ensam med barnen mellan 12 och 16 idag och sen kom älsklingen och hjälpte mig och jag är helt slut efter dessa 8 timmar! Duscha och bara slappa får det helt klart bli. Surri lär komma hem alldeles strax så det är bara att vara bestämd tills dess. ;)

Hoppas ni alla har en bra och mysig fredag.
PUSS / S

Kommentarer
Postat av: surri

Hej vännen! Du har varit ett stort hjälp med barna! Du är kanon, jag vet att det är i tonåren och har humör men du har gjort ett kanon jobb!!!

Tack så mycket för din hjälp!

2011-08-15 @ 09:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0