AMBASSADER & ANDRA 'MYNDIGHETER'
copyright © .blogg.se 2011-08-14, 14:32:46 ♥ Vardag0 Kommentarer

Har spenderat större delen av dagen med telefonen mot örat .. pratat med ambassader och myndigheter hit och dit. Blev väl inte så mycket klockare av det men har iallafall fått nummer till C´s föräldrar, nu försöker jag komma fram till vad jag ska säga & hur jag ska säga det!

Jag har inte den blekaste om hur mycket dom vet, om dom ens vet något? Känns inte nått vidare att vara den som berättar detta. Jag kan knappt fatta att det hänt och händer..

Emma, hur tänkte du när du gav mig rollen som gudmor? Hur sjutton ska jag lösa det här? Jag vet hur man passar barn inte hur man får hem ett dött barn från utlandet, inte hur man fixar begravning eller får tag på anhöriga ... åh! :'(

Jag skulle bara vilja falla ihop och gråta men det kan jag inte göra .. Alva behöver mig, död eller levande. Önskar jag visste hur man bar sig åt bara ... har kraftig huvudvärk och magen vrider sig. Vilken jävla söndag! :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0