ALVA HAR FLYGIT TILL SIN MAMMA. ♥
copyright © .blogg.se 2011-08-14, 12:04:50 ♥ Vardag0 Kommentarer

Nyss när jag satt på bussen fick jag ett telefonsamtal från svenska ambassaden i Tunisien, Alva (emma´s dotter) min guddotter hade återfunnits efter en båtutflykt som slutat väldigt illa. Hennes pappa är inte återfunnen och amassaden vill att jag ska fatta ett beslut gällande Alva. Ett beslut jag känner att jag inte kan ta just nu ..

Försöker hitta på nummer till någon av C´s kompisar som kanske kan tala om vad hans föräldrar heter så jag kan försöka få tag på dom. Jag känner att jag inte kan ta på mig detta, jag har inte inkomst nog att ordna med en begravning, jag vet inte vart hennes släkt finns om det finns någon?

Jag önskar mer än någonsin att Emma var här. :'(

Ska försöka ta mig samman och ta hand om barnen som tjattar om det ena och det andra .. alla tankar snurrar fort och ändå känner jag mig tom. Jag fattar ingenting. Om ändå Julian kunde sluta jobba, äta med sina föräldrar och sen komma hit... klarar inte det här ensam.

Snälla gode gud, om du finns se till så C hittas och att han lever ...

Vila i frid älskade lilla trollunge,
jag vet att din mamma möter dig i tunneln och sen kommer ni busa jätte mycket. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0