ALVA, C & EMMA ♥
copyright © .blogg.se 2011-08-16, 00:01:45 ♥ Vardag0 Kommentarer

Jag försöker förstå det som hänt och händer .. men allt känns overkligt. Det värsta samtalet i mitt liv (efter att jag fått veta att emma dött) hade jag med C´s föräldrar. Det finns inga ord som kan göra denna situation lättare eller få det att kännas bättre. Det är riktigt svårt att ta in vad som hänt, att förstå att den där lilla trollungen som var så full av liv för bara några dagar sen nu är borta för alltid. Den lilla tröst man kan få i detta nu är att Emma fått tillbaka sin skatt, men annars känns det bara ruttet.

Jag kan inte tänka mig ett värre sätt att dö på än att drunkna, att då vara 1 år och 9 månader och helt maktlös underlättar inte. Hon hade inte en chans i världen att klara sig där ute helt ensam. Och sen vill människor få mig att tro att det finns en gud.. ?

C´s föräldrar ska iallafall åka dit och försöka få fram mer information och ta hem Alva ♥ det känns skönt att jag inte behöver oroa mig över det ialf. När dom kommer hem har dom lovat att ringa mig och om jag vill och orkar får jag vara med och hjälpa dom med begravningen .. just nu kan jag inte ens tänka mig att gå på den. :'/

____

Har försökt att göra nått vettigt idag, var ute och gick med mamma och pratade om allt möjligt. Sen följde mamma med hit och vi fikade och pratade bröllop (skönt att göra annat än grubbla över det som hänt) sen bjöd vi på sen lunch. Fikade igen när Håkan kom en snabbis.

Efter det kollade vi på film, jag duschade, vi åt lite mat och såg film. Ska snart försöka sova. Imorgon ska jag inte sätta någon klocka på ringning. Behöver sova ut! Sen blir det ner på stan och fixa lite saker så vi kan sätta upp boxningssäcken.

Gäller att hålla sig sysselsatt så man inte tänker så mkt .. hoppas ni alla mår bra! PUSS / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0